en ledig vecka

Är nu till ända och denna veckan är det jobb igen.. tiden går så fort och det är så mycket man vill göra, men hinner inte riktigt med.. denna veckan som varit har vi i alla fall hunnit massor..
 
Bonny är äntligen i full gång igen,  ridit och longerat henne i  veckan, även chacha har fått komma ut på några promenader, ny häst har kommit till stallet, och en heldag på börjes i tingsryd med glatt gäng :) så mycket häst har det blivit, ganska skönt att va igång :) 
 
Leos lekland har vi oxå hunnit med en hel eftermiddag med victor, björn, elin, martin, klara och pontus, avslutade med resturangbesök.. alla var så glada och goa, så det blev en riktigt lyckad dag :) 
 
Victor åkte till sin pappa på fredagen då blev det kvalitetstid med kim, den stora sonen som man inte ser så mycket av :) fångade honom och ett pizzeria besök, för björn mig och kim.. diskussionen gick kring hans kommande student, inte långt kvar nu, så på lördagen blev det inhandling av kostym,  skjorta och slips, studentmössan kom i veckan med, så nu är det "bara" lite planering kring mat, gäster och vad han vill åka för bil kvar ;) skönt att de dyra inköpen är klara i alla fall..
 
Lördagen blev en spontan tur till stan med björns syster och hennes barn , ja, mer kvalitetstid ;) inköp av skor till björn och annat smått och gott, avslutade lördagen på tu man hand med björn, film och lite gott..
Söndagen tillbringade jag med min mor och björn tog en roadtripp med min far..
 
Veckan har helt klart varit en social vecka... och jag som tyckte att jag inte hunnit med nånting, men när man får det på pränt så har man då inte suttit still och inte gjort nånting ;) bra vecka, sånt här man borde göra oftare..
 
Det som har fått stå tillbaka är ju hushållsarbetet dock, men tänkte jag skulle ta tag i lite innan det snart är dax att åka och jobba, kan va skönt att ha fått lite gjort, och att det är någorlunda i ordning när man kommer hem i kväll :) 
 
Jisses, hunnit med att jobba ett extradygn och fika med en arbetskamrat har jag oxå fått in, :) 
 
Ja, ibland lyckas man få in hur mycket som helst i schemat och ibland ingenting... men det känns bra :) 
 
Ha en fin måndag och va rädda om er därute :)

Kommentarer
Postat av: mia

Hehe jisses va det har varit full fart på dig då ;-) snart är det lördag igen och då ses vi igen.
Kramar

Svar: Ja, hehe, ibland så, och det är ju så sällan man träffar så många och är så här social på en och samma vecka ;) kram
Ullis

2014-03-03 @ 10:06:34
URL: http://livetikulltorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0