möte och frisörbesök

Blev det på förmiddagen. . är faktiskt riktigt uppiggande mötena just nu, framsteg gånger flera för lilla killen, han växer och mognar 😊 riktigt härligt att se, tillbakablickar är inte dumt ibland, då ser man förändringar, i detta fallet mycket positiva sådana 😊 så nu kämpar vi vidare..

kostade oxå på mig själv ett frisörbesök efter mötet, välbehövligt då jag haft snaggat hår och nu ska låta det växa ut lite, var ju lite ojämnt nu 😊

stannade till i stallet och gav chacha en rejäl ryktning, hon fäller så mycket päls nu och tappar lite hull i samband med detta, så hon behöver lite hjälp på traven att bli av med pälsen... det är ju strålande väder oxå så vi passade på att gå en promenad med 😊 skönt för henne att lämna hagen lite..

nu har jag pausat en stund och ska ta tag i lite fix hemma innan det är dax att åka och jobba igen...
gissa vad jag ska göra?! jajamen, hänga tvätt 😜





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0