shoppinghelg

och trött i mössan.. men inte tillräckligt trött tydligen för att kunna utnyttja möjligheten att få sovmorgon .. när klockan ringde vid 6 var det kört, kunde inte somna om sen, så gick upp, slängde in en maskin tvätt, gick ut med liza, skrev veckans handlarlista, gav chacha frukost, sen blev det maxi och handlade innan jag skulle hämta Victor för ett besök hos sjukgymnast kl 10.. så var veckan i full gång 😏

stannade till hos Elin och lämnade lite saker vi handlat på ullared till barnen.. så härligt att se den lille så full av energi 😊 sicken goding..

nu har jag landat hemma, varorna i kyl och frys så nu sitter jag och funderar på om jag ska göra nåt vettigt eller bara sitta här och göra ingenting till det är dax att åka till jobbet om 40 minuter...

nä, är nog bäst att hänga tvätten först 😜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0