bak och pyssel :)

Efter avslutad förmiddag i stallet blev det en fortsatt lugn och trevlig lördag.. har haft mitt barnbarn Klara här hela dan :) Alltid så kul när hon kommer, den lilla sprallfian :) Eftersom man blev lite fikasugen efter stallet så ställde jag och Klara oss och baka muffins, och så fikade vi allesammans efter det, vad fort en plåt muffins tar slut ;) kanske inte så konstigt när vi var 7 stycken vid fikabordet :) 
 
Sen blev det pyssel, min mor hade beställt ett kort till en väninna som ska fylla 60 år och då ville hon ha ett kort till henne, så hela köksbordet fullt med pysselprylar resten av kvällen :) Mitt i pysslandet kom Elin och det var dax för lilla Klara att åka hem, i morgon åker hon till sin pappa, syns igen om en vecka <3 
 
Björn han har fått hålla på med sin bil heeela dan, roligare kan man ju ha när man är ledig.. förstår ju att det inte är kul när man lixom "måste", och i morgon blir det fortsättning.. 
 
Men nu tar vi lördagkväll, en öl och sambotid :)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0