bakat igen

Vad mycket piggare man blir nu när det är ljusare på dygnet, mycket mer ork och vilja att göra saker, särskilt efter den här väldigt långa vintern vi har haft.. här där jag bor har vi haft snö i 5 månader! Nu äntligen verkar kung bore ha släppt taget och fru vår tar över :) 
 
böjade den här dagen med att baka tekakor, helt galet, men man skulle väl kinna säga att jag hamnat i lite av en bakningsperiod ;) dom senaste 3 veckorna, har jag bakat bullar, muffins, tårta, bröd och chokladbollar.. haha, ja, jag som aldrig bakar annars :) men rätt som det är händer det ;)
 
Har såklart hunnit med en sväng till stallet med och nu är det snart dax för lunch, och om nån timme väntar det jobb hela kvällen...
 
 
 den gamla bakmaskinen från slutet av 80 talet får jobba lite, men jag skulle gärna vilja ha en ny, en sån där ni vet, i fina färger, gärna en mintgrön eller en rosa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0