lördag och ledigt för dom flesta

men inte för mig, jag har precis landat på jobbet för ett dygnspass, men sen har jag gjort mitt för den här veckan och en ledig vecka väntar :) 
 
eftersom min dotter har fyllt år så ska vi fira henne lite i morgon, med grillning, så fint väder beställes till i morgon :)
 
eftersom jag då har ett ganska fritt jobb och aktiviteter uppskattas så tänkte jag ge mig på att baka citronpaj till kalaset :) fick ett reecpt av min arbetskamrat Helen som jag tänkte prova.. citronpaj med maränglock, mmm, låter jättesmarrigt :) 
 
Ha nu en jätteskön lördag och passa på att njuta av vårens goda :) 
 

Kommentarer
Postat av: Helén

Hoppas den blev god :-)

Svar: den blev jättegod :) men väldigt mäktig, så efter all grillmat så orkade man bara en bit, och jag hade ju gjort 2 stycken :) så det blir citronpaj till kaffet idag med ;)
Ullis

2013-04-21 @ 14:03:35
URL: http://helenkristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0