Lugn och skön dag

idag har jag faktiskt tagit det ganska lugnt, hela förmiddan tillbringade jag hemma, plockat lite, planterat lite, tvättat lite... inte direkt överansträngt mig :) 
 
både Elin och lilla klar med till stallet idag, blev dock ingen ridining för det blåste som attans vid stallet... longerade Bonny lite och Loppan fick nöja sig med att bli lite ompysslad.. Elin hade med kameran så det blev en hel del fina biler, ska se om jag kan få över några till mig, hon är duktig på att ta fina kort :) 
 
Ikväll har vi varit och hämtat den älskade husvagnen :) så härligt, ser fram emot lite husvagnsliv i sommar igen, 3e sommaren nu med husvagn, och det är så avkopplande och härligt :) 
 
 
Lite sommarbilder från förra året :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0