omvänd ordning

måndag och familjen iväg på jobb, praktik och skola, min ledighet har precis börjat.. Har räknat ut att jag har 3 arbetsveckor kvar,sen går jag på lite semester, en vecka semester = 3 veckor ledigt.. jag brukar alltid vilja ha en vecka ganska tidigt eftersom det brukar finnas så mycket att göra i trädgården, när man jobbar så mycket varannan vecka så blir det ju lite stilltje på hemmafronten när jag har jobbvecka, lite semester på försommaren så brukar jag hinna ikapp :) 
 
jag brukar alltid ta hästarna och stallet på morgnarna när jag är ledig, skönt att ha det avklarat och så har jag kvällen till förfogande för familjen :) 
 
Idag blir det lite omvänd ordning, tänkte vänta nån timme till innan jag drar mot hästarna, och ta hand om hemmet lite, tvättmaskin och diskmaskin jobbar på för fullt, dammsugning väntar.. dax att börja vänja småplantorna vid utelivet och fortsätta städningen av trädgården.. Ikväll ska jag iväg och ha en ljusdemo, var ett tag en nu så det ska bli riktigt kul :) sommarkatalogen har ju precis släppts och det är alltid kul att ge sig ut att dema när man har nytt att presentera :) ( jobbar lite extra som partylitekonsult) ett bra sätt att skaffa lite extra fickpengar :) 
 
nehe, nu ropar dammsugaren, dax att sätta fart :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0