The vampire diarys

har varit en lugn dag idag, sovit dåligt inatt pga magont och huvudvärk.. Eftersom jag inte känner mig helt kry, så har jag passat på att kolla på dom sista avsnitten som finns tillgängliga på swefilmer av the vampire diarys... mycket bra serie, men nu vill man ju se fortsättningen, är ju rätt spännande just nu :) 
 
När Björn kommer hem från jobbet ät tanken att vi ska åka till stan och hämta hem en ny ytterdörr, ska bli skönt att få den bytt :) jag hoppas vi tar oss ork att renovera hela hallen under våren/försommaren, men en ytterdörr är ju ett steg i den riktningen, sen behöver vi 4 nya innedörrar, 2 valv ska göras, målas, lägga golv... blir ett stort projekt, får se när vi fått allt klart, kan nog ta lite tid, är ju lite annat som bör göras med, som jobba, laga mat, städa och tvätta ;)  men nån gång ska det nog bli klart, sätter man bara igång så...
 
termometern visar visst på lite lätt feber, hmm, kanske kan det bli så att grabbarna får åka till stan utan mig eller så blir det ett piller och så åker jag med ändå ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0