underbar kväll

vilken iunderbar kväll det blev... min lilla Victor, ja jag vet 14 bast och längre än mig, men han är MIN minsting ;) har varit på ett helt underbart humör idag... han har till och med kramats lite, ja kanske inte låter så konstigt i era öron att kramas med sina barn, men han har AdHd och ömhetsbetygelser är inte riktigt hans grej.. så det gäller verkligen att passa på :) vi har skrattat, myst och det har varit helt suveränt, såna kvällar vill jag gärna ha fler av :) när björn och victor startade sina grabbtag då var det dax för mig att hålla sig lite undan dock, för ja, har inte riktigt muskler och ork för att brottas som grabbar gör :) 
 
Nu ligger den lilla i sängen och den stora står i duschen, och snart är det dax att sova, i morgon är en ny dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0