rivstart efter semester

då var jobb och skola i full gång.. jag började med att jobba dubbelpass både måndag och tisdag då det behödes lite extra personal på särskolan.. kul att komma in och jobba lite där, var ju så längesen jag var inne på skolan och jobbade.. eftermiddagarna och heladan igår tillbringades på mitt ordinarie jobb, idag jobbar jag "bara" eftermiddag, till 22, så då fick jag en ledig förmiddag.. skönt, men än har jag inte fått så mycket gjort..
 
ska väl ta tag i lite tvätt, slänga in i maskinen, hänga och vika, ja ni vet, dom vanliga tvättrutinerna ;) damma och plocka lite ordning tänkte jag hinna med oxå... 
 
Victor har börjat skolan denna veckan med, han är ju hos sin pappa så har inte träffat han sen skolan började, men han verkar positiv när jag pratat med han i telefonen i alla fall :) i morgon bitt är det bup besök, då ska det bli återgivning av utredningen, spännande, nervöst, men oxå skönt så han kan få rätt hjällp och stöd inom de områden som han behöver..
Kim har oxå börjat, sista året på gymnasiet, hoppas det går lika bra för honom detta året som det gjort hittills.. 
Eftersom vi ordinare är tillbaka till jobbet så har Elins sommarvik tagit slut för i år, men ja, vi har redan bokat in henne igen, ;) vi behöver ju fortfarande någon som kan hoppa in när vi ska på möten och är sjuka :)
 
nehe, dax att tatag i tvätt och annat om jag ska hinna nåt innan jobbet börjar, är ju bara 3 timmar kvar :)
 
ta vara på dagen därute och ha det fint :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0