sakta rullar vardagen in

Nu börjar dom lata dagarna gå mot sitt slut och vardagen börjar sakta att rulla in i stugan..
I morgon börjar Kim jobba, en vecka innan det är dax för sista skolåret, till våren/försommaren nästa år tar han studenten :)
 
förberedande möte för Victor ska vi på på onsdag, så vi får veta mer exakt hur schemat för honom ska läggas upp.. Det vi hittills vet är att han får behålla praktiken 3 dagar i veckan och skola 2 dagar och att taxi är klart :) 
 
Kan verkligen säga att jag den här sommaren inte fått så mycket vettigt gjort i trädgården, odlat lite, rensat lite, men ingenting mer... Visst har man velat göra massa saker, men har lixom inte funnits nån ork..
 
Några långa härliga ridturer har det inte heller blivit, tror jag kommit på hästryggen 3 ggr på hela sommaren, anledningen till det har varit struliga bilar så jag har under perioder i sommar varit utan bil..
 
Men en underbar vecka i husvagnen fick vi i alla fall, riktigt skönt, gått på marknad och shoppat på börjes i tingsryd, inte helt fel det :) 
 
så man kan verkligen säga att jag har haft en riktig latsommar ;) myst och gottat sig i goda sällskap, njutit av värmen och badat mycket och haft långa sovmorgnar.. ja, det kallar jag redig semester ;) 
 
Så nu kan det nästan vara lite skönt att vardagen börjar ta vid, man kommer in i lite rutiner igen.. Jag tänkte tjuvstarta dom eller rättare sagt börja vänja mig in i dom igen redan den här veckan, genom att börja med att gå upp när Kim åker till jobbet, ha maten på bordet som vanligt kl 17 ;) till exempel.. men vi är ju fortfarande lediga, jag, Björn och Victor.. Tuva har vi här hos oss den här veckan oxå, och så kommer Klara och hälsar på oss i morgon med.. Elin jobbar sin sista dag i morgon..
 
Det har verkligen varit en underbar sommar, mycket sol och värme, precis som man vill ha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0