husvagnssemester

I fredags åkte vi iväg till Kärrasand för lite husvagnssemester, så underbart skönt har det varit hittills.. med tanke på all oväder som pågår överallt verkar vi, än så länge, haft tur, haft strålande solsken och badat varje dag, regnat lite dom sista dagarna, men mest lite spridda skurar och solsken emellanåt, hört lite muller på avstånd.. 
 
Jag som aldrig badar har badat varje dag, och faktiskt tycker jag det är hur skönt som helst.. Till och med Björn, som är en riktig badkruka ;) hoppade i första dan vi var här :) så då badade vi allihop
 
Kim, Linn och Victor var med oss redan sen i fredags, men i måndags orkade inte victor med husvagnsliv och behövde en paus, så körde hem honom till en kompis, med oss tillbaka fick vi Klara i stället :) 
idag åkte alla barnen hemåt, då dom ska åka till Liseberg på fredag :) så nu är Björn och jag själva här till i morgon, då kommer Victor och hans kompis hit och även mamma och pappa, då blir det fullt ös, slut på lugna dagar och ladda inför helgens festligheter :) 
 
älskade husvagnen :) 
 
 
 
 
 
 
 
grillmästaren :) 
 
klara på besök ett par dagar :) 
 
 
underbar kvällsbild på min älskling :) 
 
 
 
Nu ska göra min sambo sällskap, njuta lite av den egentid vi fick ikväll och ta ett dopp i det blå
 
ha en fortsatt skön sommar, vare sig du har semester eller ej, så njut av den underbara årstiden, snart är det vinter igen :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0