ont i halsen, feber och fullspäckat schema

hej och hå... denna lediga veckan har varit väldigt blandad... ont i halsen och feber i fredags och lördags, men jag håller mig vid gott mod.. .varför gnälla, finns alltid nån annan som har det värre än mig...
 
Trevlig besök har vi haft oxå, min kusin och hans blivande fru har varit och hälsat på... blev 2 kvällar med massa snack om det som varit och det som är... sammangaddade allihopa på landet med lite grillning på lördagen... så mysigt, och underbart väder hade vi oxå... landet ger ju alltid en känsla av avkoppling och att koppla bort tiden en stund... 
 
 
 
veckan som kommer blir en riktigt tuff arbetsvecka, jobbar från morgon till kväll plus dygn i helgen.... ja, kan säga att jobba är allt jag hinner med då, men sen är det 
 
ska börja förmiddagen i morgon dock med att lägga allt åt sidan och ägna mig åt mina älskade hästar innan jobbveckan börjar, dom har fått stå åt sidan ett tag nu, känns mindre bra :/ 
 
nu så väntar jag på att toadörren ska bli klar, sen ska jag ta mig en dusch, välbehövligt, har färg överallt  ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0