trött i mössan

efter nattens bravader... Ont i halsen, hes och en förkylning på gång är ett faktum :/ lite segt att bli sjuk nu när det är sommar och man vill göra så mycket, men det är ju många som är sjuka nu så inget konstigt att man själv ska bli drabbad, har ju faktiskt klarat mig hittills nästan hela året ;)
 
tanken var att åka till stallet idag på förmiddan, men vet inte riktigt om jag kan komma iväg, får kolla med LInn om hon kan vara lite behjälplig med Victor nån timme, han är oxå lite trött i mössan och behöver sova ett tag till..
 
I eftermiddag väntar besök hos läkare för oss föräldrar, ska man försöka vara pigg och alert till dess, hehe, gissar att det skas ställas massor med frågor om barndom och uppväxt... diagnoskomplettering gissar jag att det kallas för, kanske? 
 
hoppas allt hinner sammanställas och bli klart innan skolan börjar...
 
nehe, nu väntar en kopp te för halsen, lite tvätt som behöver hängas och så hoppas jag att jag kommer iväg till hästarna en liten stund :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0