varmt

solen skiner och redan 22 grader i skuggan... riktigt badväder, men det får vänta, då bilen är på verkstan idag... nytt hjullager på g :)) 
 
dagen idag blir en lugn dag, tänkte försöka städa av lite, men det är väldigt varmt inne 27 grader, så man börjar ju svettas så fort man rör sig :) 
 
igår plockade vi av alla vinbären som blivit på buskarna så i eftermiddag ska jag koka lite saft.. ett möte på bup för Victor ska det bli senare idag med, tror detta är det sista, fått tid för återgivning den23e augusti, vet inte riktigt vad det betyder eftersom vi fått tid då till arbetsterapeuten.. men det lär väl ge sig :)
 
saknar verkligen mina pållar nu, känner att jag skulle behöva pyssla om dom lite, alla 3, förhoppningsvis ska ju bilen vara ok till helgen och då blir det stallet flera timmar ;) 
 
Nu ska jag in och väcka Victor och hans kompis, nu får det vara dax att gå upp :) 
 
bädda och vika tvätt ska jag nog orka i värmen i alla fall.. tror det är dax att leta upp en bok, så kan man slappa i skuggan en stund :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0