första semestervändan

fastän det här egentligen är min lediga vecka så tänker jag se den som min första semestervecka :) har sett fram emot ledigeheten länge nu, så det ska bli så skönt :) 3veckor ledigt, och sen semester igen v 29-33..
 
jag och Victor ska börja den här dagen med att åka till bup, 10 minuter test till för Victor, psykologen ville komplettera, och sen träffa arbetsterapeuten... 
 
Hoppas på lite fint väder när jag kommer hem, så jag kan va ute och fixa lite, skulle ju behöva plantera om mina plantor som fortfarande står inne, tomater, gurka, paprika, chili mm... började så tidigt , men ssen avstannade jag lite kan man väl säga ;) ja, ja, men indag ska jag ta tag i det :)
 
seer ju ut att bli uppehåll hela dan så några maskiner  tvätt ska jag nog hinna köra och få torrt oxå :) 
 
kvällen blir det en vända till kalmar igen, då ska victor skrivas in på gymmet och träffa en tränare, så hoppas vi han ska tycka det är kul med träning :)
 
Carpe Diem...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0