galopperat :)

Var så längesen jag red ut en lite länge runda med Bonny, och när jag kom till stallet idag hade jag inga egentliga planer på vart eller om jag skulle rida.. Men när jag väl kom till stallet så kände jag hur jag hade längtat efter hästarna och en ridtur var självklar.. 
 
red en lite annan runda än den som är mest vanlig nu när vi har haft Loppan med oss, och det tyckte nog både jag och Bonny var trevligt :) travade några längre sträckor och provade till och med på en galopp... den första med Bonsan, och efter några steg gick det faktiskt ganska bra, kändes som riktigt fin galopp... så med lite mer övning och muskler så ska hon nog lära sig den riktigt med :) och jag kände mig väldigt stolt efter, för jag har ju inte ridit nån annan häst än Pascal efter min olycka -06... Men på Bonny känner jag mig trygg :) har ju faktiskt till och med skrittat en sväng på Bambi en gång oxå och det kändes oxå bra :) 
 
Under sista traven åkte telefonen ur fickan, bara att sitta av och sen blev det en promenad hem :P ja, ja det gick det med, men måste försöka komma på nåt bra sätt att ha telefonen på, är ju bra att ha den med sig ändå ifall nåt skulle hända... kanske borde testa ett sånt där band man har runt armen med telefonen i... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0