härliga dagar

utan några möten har vi haft, Victor har spenderat en del av sina lediga dagar hos pappa och kompisar, jag och Björn har fått lite egentid, så nu är vi laddade för en ny vecka, börjar med läkarbesök och skolmöte i morgon, och besikta husvagnen, hoppas vi att lysena funkar som dom ska den här gången ;) 
 
Nationaldagen spenderade Björn och jag på tu man hand, med en heldag på stan, lallade runt och bara mös, lite shopping blev det med, dock mest till alla de små barnen, Victor fick nya shorts och Jacka, och han blev så glad över jackan :) Pontus och Tuva fick lite nya kläder oxå och Klara fick lite annat smått och gott som hon nog får glädje av :) 
 
jo, vi köpte lite till oss själva med, äntligen har jag införskaffat mig en baden baden stol, självklart en rosa ;)... som jag velat ha i så många år, men aldrig blivit av att man köper sig, undrar varför det blir så med vissa saker :) Björn köpte nya jeans...
 
Vi avslutade dagen med lite utemat och en bio... En riktigt skön dag tillsammans, så nu har vi firat att vi varit förlovade 1år ;) 
 
 
 
fredagen åkte jag och Elin en sväng till Tingsryd, årets hittills varmaste dag, hade varit bättre att tillbringa på stranden, men vi hade trevligt ändå, och det funkade väldigt bra fast både Pontus och Klara var med, dom var tålmodiga i värmen :) 
jag hann även köra iväg hästarna på bete, så nu får dom gå och gotta sig ett tag... ja, en och annan ridtur lär det bli även om dom är på bete, annars är dom nog som julgrisar när dom kommer hem ;) 
 
 
 
 
Igår var vi på kalas och firade Enya som har fyllt 1 år, och avslutade kvällen med lite festligheter utanför Påryd
 
 
Klara har varit och badat på Pårydsbadet med för första gången i år :) 
 
Härliga lediga dagar har vi haft  :9 

Kommentarer
Postat av: Helén

Härligt :-)

2013-06-10 @ 13:05:55
URL: http://helenkristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0