jajamensan jag hann..

.. städa hela köket påbörja tömning av hallen och tvätta, blev en dag med massor med aktivitet, ända fram till nu:) Victor och Basse har legat i "blöt" nere på badet heeela dan!! trötta var dom med nu så Basse han sover redan och Victor på g.. På eftermiddan dök både Elin, Martin, Klara, Kim och Linn upp, alla hade dom varit nere och badat dom med... Det är verkligen guld värt det där pårydsbadet, här behövs ingen egen stor pool ;) 
 
Jag hann med att trimma gräsmattan på framsidan med, vattnat och avslutade kvällen med en skön promenad runt i trädgården... Härligt att se den i skymning när det lyser lite här och var :) 
 
 Kim har plockat med mopeden, Victor med sin skateboard och Björn med sin bil... fullt ös verkligen här idag :) men så har det ju oxå blivit lite gjort... Björn har köpt hem takfärg, så i morgon blir det att tvätta halltaket och förbereda för målning :) 
 
NU tänkter jag dock ta mitt senast komna nummer av allt om trädgård och krypa ner i sängen.. har till och med tänt lite lavendelljus så här på kvällskvisten, lite myspys innan sömnen faller in :) 
 
 
 
 
God Natt mina vänner...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0