jobb mitt i semestern

jaha då ska man in och jobba ett pass idag, 9-19, täcka upp för en sjukskriven kollega... ja, det blir nog bra, vet man vad man ska hitta på idag ;-) i morgon har vi "bara" ett litet möte på morgonen, så jag tror jag ska vika morgondagen till en hemma dag, börjar lixom synas här att man knappt är hemma och huset och trädgården behöver lite omsorg de med... sen kommer ju lilla Tuva i morgon med, sen är det full rulle resten av veckan :-) och inte är vi färdiga med hennes rum heller :-/ ja, ja Vi hinner det vi hinner.. ja, just det en Karlskronatur är ju inbokad i morgon eftermiddag med... glassiären lockar ju ;-)
hemmadag, hmm.. ja. men det är nog det närmaste en hemmadag jag kan komma just nu :-)

ha en underbar tisdag nu är det dax att förbereda sig att jobba :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0