ledig vecka igen..

första sommarjobbarveckan avklarad, nu lite ledigt och sen bara en vecka att jobba kvar sen blir det lite semester :) 
 
ja, ledig vecka som börjar med att passa mina små trollungar, medan mamma Elin jobbar, se vad vi ska hitta på, får hoppas det blir fint väder så vi kan va ute lite :) 
 
Tuva har varit här sen i onsdags så det har legat lite på stilltje med målning och fortsättningen med hallen, men idag har vi i alla fall varit och tittat på dörrar :) med lite tur ska vi får det att funka i dom gamla karmarna.. ja, målningen får ju vänta ytterliggare en dag eftersom småbarnen kommer i morgon, men sen ska vi nog hinna få det klart innan veckan är slut i alla fall med målning, sen ska det bytas dörrar och läggas golv med...  fullt ös :) 
 
onsdag och torsdag är det min och Victors pappas tur att träffa läkaren och arbetsterapeuten på bup, sen får vi se om det börjar närma sig klart... tar väldigt lång tid det här... men hoppas på att det ska ge bra resultat i slutändan... riktigt positivt är det att skola finns till hösten, han får behålla sin praktik och det taxi är redan beviljat, både härifrån och från pappa... så skönt att veta, sen hoppas vi att det faller bra ut ...
 
nu har vi lite söndagkväll och det är ganska skönt, men den är inte så samlad och social hehe, Victor är hos en kompis, Björn är ute med sin far och mekar med sin bil, Kim, Linn och jag sitter i samlad trupp, framför en tv som ingen tittar på, med varsin dator i knät... knasigt, och tur det inte är så jämt ;) 
 
undrar vad mer jag ska försöka hinna med i veckan, jo, Tuvas rum, för vips så är hon ju här igen, hon är ju här lite fler dagar än varannan helg nu, så det går fort :) kusinerna från stockholm ska ju komma på besök med, det ska bli riktigt kul :) 
 
jo, en sak till har jag faktiskt lovat mig själv, att sätta mig ner, samla ihop mig minst en timme, helst ute, varje dag, annars har jag konstaterat att jag kommer behöva semester från semestern, för det är gasnka fullt upp just nu, så jag lixom glömmer bort att koppla av.. och njuta av årstiden, och jag vill inte sitta i höst och känna ångset över att sommaren försvann så fort ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0