regnigt Kalmar och snart semester

Idag är det regnigt värre här i Kalmar, jag jobbar mitt sista pass, dygn, till 10 i morgon, innan jag tänkte ta lite ledigt, 3 veckor, börjar jobba igen lagom till efter midsommar, men bara 2 veckor, sen ledigt igen :) 
 
Ser fram emot ledigheten nu, har varit mycket sista veckorna, med alla möten, tester, jobb och sjuk häst... Däremot så fortsätter mötena även om jag tar ledigt från jobbet, så på måndag ska vi träffa arbetsterapeuten, tisdag sjuksköterskan, sen är det nog lugnt övriga dagar nästa vecka, sen kör vi med läkarbesök och skolmöte måndagen veckan efter, lite jobb tisdagen... undrar om jag missat nåt??
 
ja, lite ledig ska jag nog hinna med att vara oxå, tänkte hinna med lite i trädgården och många härliga ridturer... promenader med lilla sjuklingen, som är betydligt piggare nu :) 
 
rensa och städa Tuvas rum ska vi nog hinna med oxå, lite ommöblering och så gör vi hela rummet till barnrum, kontor får vi ha nån annanstans ;) 
 
ja, just det ett kalasfirande av en 1-åring, skriva in Victor på gymmet, besikta om husvagnen och besikta släpet oxå, det får jag inte glömma ;) och så blir det nog lite midsommarfirande innan det är dax att börja jobba igen..
 
Ojdå, hehe, tur jag inte ska jobba så jag hinner med allting :P Har ju en fantastisk sambo som är så bra på att hjälpa och fixa så, jag slipper ju göra allt själv i alla fall :) 
 
 
Njut av dagen, vare sig du har regn eller sol :) kram på er 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0