städa, städa

Som det ser ut här i huset, hur sjutton gick det till :0 kanske beror det på att vi fick för oss att börja renovera hallen i förrgår och att hallsakerna flyttat in i vardagsrummet, tapetpluttar som inte följt med sopborsten, ja, man kan inte alltid skylla på att det är barnen som stökar ner ;) 
 
Har ett överbelamrat vardagsrum, även när inte hallen befinner sig där oxå.. funderar på om jag kanske bara ska ta alla saker och packa ner i nån kartong, och plocka upp det man faktiskt vill ha sen, eller blir det då gjort, kanske blir allt då bara kvar i sin kartong då.... svårmöblerat är vårt vardagsrum oxå, kanske ska byta plats på lite möbler... flytta ner nåt i källaren, gillestugan och ta upp bardisken kanske?och så var det Tuvas rum... inte klart med det heller, oxå saker som ska flyttas på där.... kanske ska fixa lite med det??
 
... eller så nöjer jag mig med att bara städa av lite, ta tag i hallen, med spackling och målning... kanske är det en bättre ide att bli klar med det vi påbörjat i hallen innan vi börjar rensa vardagsrum och Tuvis rum, så vi inte blir ett fall för arga snickaren sen :P 
 
här kan jag inte sitta i alla fall, då blir det inget gjort ;) ska börja med det enkla och lägga in en maskin tvätt och tömma diskmaskinen och äta frukost...
 
ha en bra dag alla ni där ute, njut av livet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0