diet avslutad

3 dagars dieten är nu avslutad och vågen visade 70,7 = 2,1 kg ner.. känns helt ok, men jag tror inte att man kan hålla den nere, om man inte tänker sig för vad och hur man fortsätter äta, kändes ändå som en helt ok diet, 3 dagar är inte så svårt att klara av, man hinner lixom inte tröttna på den... man kan fortsätta med den här dieten men man ska äta vanligt i 4 dagar innan man börjar med den igen... 
 
kommer jag testa detta igen? jag vet inte, visst vill jag gå ner i vikt, några kilo i alla fall, men kansek är inte det på det här sättet man ska göra det, utan mer på sunt förnuft och motion, tänka lite på vad man stoppar i sig i stället... Men är inte helt emot dieten heller, kändes som ett bra sätt att tappa några snabba kilon, kanske nåt att ta till om man märker att man plötsligt börjar gå upp och vill hamna på rätt vikt igen, eller bara vill börja komma in på en lättare diet... den stora skillnaden för mig var att jag inte hade nåt sötsug, det försvann ganska fort, och det är ju positivt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0