ridtur

hästarna var lite nippriga idag igen, träffade på dom övriga tjejerna i stallet ikväll med, och deras hästar var även dom lite på tårna.. kanske betesläppet och allt fint gott gräs stigit dom i huvet, överskottsenergi ligger dom inne med iaf... japp, bara att motionera dom mera :-)

idag var både Linn och Elin med, så vi tog båda hästarna med på en skogsrunda.. Elin red först bonny, tills hon varvade ber lite sen tog Linn över och Elin hoppade upp på loppan, sen tog dom en liten runda i skogen, jag fick hålla i linan, vågar inte släppa loppan helt ännu... och dom skrittade på och jag blev helt slut.. jag vill oxå rida nu;-) känns som det var längesen jag gjorde det nu.. ja. ja jag tycker ju det är kul att tjejerna följer med :-)

såg så mysigt ut när dom sista biten red sida vid sida, och jag ville så gärna ta ett kort, men det var svårt ifrån den positionen jag hade blivit tilldelad. lyckades få ett par bakifrånbilder på Elin och loppan sista biten innan vi var i stallet igen i alla fall :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0