tar mig en lugn dag idag

Nu börjar jag känna att jag landat lite ialla utsvävningar som varit, hann till och med med lite soffhäng igår kväll med Björn och Victor innan ögonen ramlade ihop, riktigt skönt :) 
 
Idag överlåter jag medicinering och översyn av lilla Cha Cha till Birgitta, hon verkade ganska ok i går, och i morgon kommer hovslagaren, så får vi se vad han har att säga, känns lite som det är det man väntar på nu..
 
En tur till Helen och hämta dom andra 2 vinbärsbuskarna och en sväng till stallet och Bonny och Loppan blir det under dan, men bortsett från det tänker jag bara vara hemma och göra det jag känner för idag, unna mig en tyst och lugn dag, kanske till och med vila en stund ;)
 
Men först ska jag virka färdigt Loppans mössa :) ska försöka mig på att virka öron på den med hehe, se hur det går :) 

Kommentarer
Postat av: Helén

Du är så hjärtligt välkommen, inget hembakt idag... men kikade in på ICA och köpte nåt smarrigt :-)

Svar: det går så bra utan fika oxå ;) fastnade med ett "öra" på luvan och oj, vad tiden sprang iväg, kommer runt 1 tiden om det går bra :)
Ullis

2013-05-22 @ 09:24:56
URL: http://helenkristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0