Trec

varit på öland och tittat på Trectävling idag, såg dock bara en liten snutt, är ju 3 olika moment och det tar ju sin lilla tid, men ska ta mig tid attsöka upp en sån tävling till och åka och titta på... kanske man kan prova att va med med Bonny eller Loppan nästa år, eller båda ;)

Är en typ av tävling som ska passa oss "hobbyryttare" med orientering, gångartstest och en liten hinderbana, med olika typer av hinder som man kan stöta på i naturen, alltså inte bara hoppa hinder, utan gå över en bro, genom vatten, ta sig genom trängre utrymmen osv..

hade var it lite kul att testa på, om jag nu vågar, har ju aldrig varit nån direkt tävlingsmänniska ;)

Kommentarer
Postat av: josss.

min lillasyster va där och tävlade! :)

Svar: aha, så hon är hästtjej hon med ;) var det första gången? tyckte hon det var kul :)
Ullis

2013-05-04 @ 18:35:30
URL: http://underligaste.blogg.se
Postat av: josss.

hon har blivit en galen häst-tjej, är i stallet och eller rider varenda dag. (raka motsatsen till mig som är livrädd för hästar,hehe) :)
inte första gången hon tävlade, men kanske på en sån tävling, eftersom jag inte är så intresserad så har jag heller inte så bra koll. men roligt hade hon! :)

2013-05-05 @ 13:49:29
URL: http://underligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0