loppis

I morgon ska jag göra något som jag inte provat på förut, jag ska stå på loppis :) har plockat ihop lite grejer här hemma som vi av olika anledningar inte längre använder här hemma , kanske kan något komma till nytta hos nån annan, jättespännande, men oxå lite nervöst, tänk om man inte får sålt nånting :S ja, ja vi har ju laddat upp med ganska mycket tomtar så nåt ska nog kunna säljas, är ju snart jul  :) men vad svårt det är att sätta pris på allt, vi kör nog på riktiga loppispriser tror jag, en 5a hit och en 10 dit ;) 
 
hade varit lite kul om jag kunnat haft med några av mina virkade tomtar oxå, men dom går åt innan jag ens hunnit virka dom, har ytterligare en beställning på 10 tomtar som ska va klara innan helgen är slut, så har ju inte hunnit få ihop nåt lager på dom ännu :) men det är så kul att dom är uppskattade...
 
Bilen är packad och jag har äntligen slått ner rumpan i soffan, får nog bli att virka en luva eller några näsor eller nåt innan john blund kommer :) 
 
ha nu alla en riktigt trevlig helg :) det tänker jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0