ledig

äntligen några lediga dagar :-) ja, jag är ju i vanliga fall ledig varannan vecka, men denna veckan har jag jobbat lite extra på särskolan, är ganska trevligt och underbara ungdomar,.. är ju inte så ofta jag gör det så passar på när det erbjuds och jag har möjlighet,.. dock blir ju ledigheten lite kortare och den är ju välbehövlig den med :-)

men idag är jag ledig :-) har börjat dagen i lite lugn och ro, ska göra lite nytta, som ja, tvätt och lite annat smått och gott,.. stallet såklart, inväntar veterinären som ska dyka upp runt halv 12.. och lite löshoppning av loppan i eftermiddag.. tacos är beställt till middag idag, det blir torsdagsmys istället för fredagsmys den här veckan :-) Kim är medgivit förhoppningsvis hemma och Victor hemma med, åker ju till pappa i morgon, så då passar ju tacos bra idag :-)
japp, ledig torsdag, och det känns bra :-)

må väl :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0