städdag istället

Då ringde veterinären och hade inte tid med oss idag, satsar på fredag istället.. då blev min dag mer oplanerad, vad hittar man på då?? jo, Björn han nyser och har sig och man kan tro att han har värsta förkylningen, men så är inte fallet, bara huset fullt av fällande djur.. STÄDA, det är vad jag ska satsa på idag istället, har hunnit med att ta itu med en del tvätt, ja men vad ovanligt ;) diskat, eller ja, laddade diskmaskinen och lät den sköta resten.. planterat om 2 blomster som såg lite trånga ut i sin kruka.. sugen på att byta gardiner blev jag oxå, men ska nog avvakta med det och ta tag i grundstädet, annars har dan gått och jag bara fastnat i småplocket och hittat nya saker som är roligare att göra och så hinner jag ändå inte med snabeldraken ;) känner ju mig själv... kaffet var gott, en skön paus, men nu ska jag fortsätta göra lite nytta :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0