tiden går

fort som attan, ytterligare en jobbvecka är till ända och jag varvar ner för en ledig vecka... varvar ner? ja, idag blir det lite besök om en stund, och med lite tur så blir vi en katt mindre när dom åkt :) är bara en kisse kvar sen, en liten blyg flicka, hoppas vi kan hitta ett hem till henne med...
 
stallet såklart, men det ingår ju lixom i vardagsrutinerna nu ;) sen är det söndag och behöver tvätta och förbereda så att allt finns rent och klart i garderoben :)
 dansa ska jag försöka hinna med, linedance, det brukar vara här i byn varje söndag, det tar en minut att gå dit, men ändå får jag sällan tiden att räcka till, eller orken... men det är kul och välbehövligt för kropp och själ :)
 
men nu ska jag ta tag  i min söndag, kaffet är klart ;) 
 
lev idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0