gårdagen och dag nummer 2

Gårdagen flöt på ganska bra.. känns positivt än så länge.. Dagen idag har ju precis börjat, frukost och en kort promenad har vi hunnit med...

Gårdagens eftermiddag tillbringade jag med sambon på Ikea, har införskaffat mina turkosa gardiner till vardagsrummet, bara en vit kappa kvar oxå, så har jag lite att pyssla med när jag kommer hem på torsdag kväll...
Lite typiskt dock, har ju letat efter turkosa längder ett tag, och hittade ju ett par fina på Ikea, inte riktigt lika ljus turkos som jag tänkt mig, men blev ändå nöjd.. sen tog vi en tur till rusta, och självklart hittade jag ju ett par klarare turkosa gardiner där.. såå typiskt.. visst kan ju byta, men nja, nu behöll jag Ikea gardinerna, det blir nog bra ändå 😊

Dagen idag blir en del promenader och gympa för sonen, och eftermiddag/kväll så ska jag va med Björn igen, då ska vi hämta en sadel för provning på loppan, och om vi har tur passar den 😊

Nu ska jag sticka en stund sen promenad 😊

Ha en fin tisdag 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0