ledig helg

tillsammans med familjen, både tuva och Victor är hemma, det händer inte ofta :-) egentligen är det ju min jobbhelg, men eftersom jag och en kollega bytt lite så blir jag ledig denna helgen. bara att passa på att njuta :-)

tänkte ju man skulle försökt hitta på nåt kul tillsammans, men eftersom Björn fortfarande är sjukskriven och går med armen inpacketerad så får det nog bli lugnt,.

en tur till mediamarkt, då min platta åkte i golvet igår och grafikkortet fick sig en smäll, och sätta en deg till frukostbröd i morgon bitti står på schemat i alla fall, kanske städa Tuvas rum ordentligt, köpa några stolar till hennes lilla bord när vi ändå är i stan kanske,..

hämta skal till Victors nya telefon, lämna in björns telefon och en ridtur framåt eftermiddan/kvällen. .. lördagsmys tillsammans hoppas jag kvällen bjuder på:-)

lät ju mest som det blir en städdag, men det ska det inte bli bara fixa till barnets rum och lite lek ska vi nog hinna med :-)

Ha en skön lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0