Ny säng och sovit dåligt

Hela veckan.. inte så mycket på grund av ny säng, men det passade ju lite olägligt nu när man ska se om nya sängen passar en lixom.. vi kostade på oss en rejäl bäddmadrass med formskum, och nu vaknar jag utan att ha ont i höfterna och det är väldigt skönt, brukar annars ta en liten stund innan kroppen kommer igång.. så det är en stark fördel
 
Inte så dumt heller att man kan byta madrasserna inom dagar om den inte skulle passa 😊 men det ska förhoppningsvis inte behövas 😊
 
 
 
 
Mot den dåliga sömnen är det perfekta hjälpmedlet lavendelspray.. funkar perfekt när man har svårt att slappna av och komma till ro.. har använt den mycket när jag jobbat natt tex, och innan Victor fick sina kvällsmediciner använde vi denna och den fungerade även på honom 😊han kom till ro fortare och somnade lättare då..
 
Igår blev det att spraya lite, och i morse när klockan ringde vid 4:45 Så kände jag mig utvilad, riktigt skönt... blir till att spraya lite även i kväll 😊
 
 
Nu är det dax att säga god natt, i morgon väntar en lång jobbdag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0