börjar landa

och finner mig väl in i min nya roll som "bondmora" :-P uppe med tuppen varje dag, ut och fodra hästar, katter, rasta hundar och mocka chachas hage, ja så ser mina morgnar ut, och vilken energi det ger mig..
redan innan kl är halv 9 på morgonen så har man kommit igång ordentligt, och det känns riktigt skönt, undrar om den känslan hänger kvar när vintern sätter in ;-)
Björn och svärfar har i helgen gjort lite fix inför mörker som är på ingång, finfin belysning hela stallplan och även på vägen ner dit, uppskattas rejält! :-) :-)
trasig ruta i stallet och en på vinden har dom oxå fixat, gillas, gillas.
till och med min bil, så bara in och besikta i morgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0