spahelg

Helgen som var var det äntligen dax att utnyttja den present vi  fick när vi sålde vårt hus i augusti förra året, en helg på stuvenäs och deras spapaket :-)
 
När vi kom dit  började vi med att inta en enkel lunchbuffé och sen upp på rummet för att byta om för att sen tillbringa eftermiddan på spa avdelningen :-)
 
 
Varma bad,bastu och massage, så underbart :-) Vi provade även deras infrabastu som var bra för muskler leder, påskyndar läkning, reducerar celluliter mm.. och nån form av effekt blev det nog för både jag och Björn fick springa väldigt ofta och kissa under natten :-)
 
Sedan blev det eftermiddagskaffe med tilltugg, en riktig kakbuffe med massa oemotståndliga sockerbitar :-) 
 
 
En välförtjänt vila på det innan det var dax att byta om och återigen  besöka  restaurangen för en 3 trerättersmiddag, sen var man både mätt och belåten.. 
 
 
Efter utcheckningen på söndag blev det en liten roadtrip och jag fick mina barn förevigade på min arm :-) 
 
 
En underbart avkopplande  helg har vi haft, jag och min sambo en välbehövlig paus  i vardagen :-)

Kommentarer
Postat av: Helen

Så härligt ni har haft det!

2015-05-01 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0