weekend

ledig vecka och långledig till och med, semester på lördag och måndagen som kommer har jag redan jobbat in.. ska bli skönt att va ledig till tisdag morgon ☺

efter en hektiskt jobbvecka som var, där extrapass skulle täckas upp och en förkylning på det, så är det lite extra skönt att ledig nu ☺ känner dock mig fortfarande lite trött även om förkylningen sakta ger vika, så det blir inte så mycket gjort som jag hade önskat.. men det får man ta ☺

idag har jag i alla fall dammsugit lite och tvättar, går fort med tvätten nu när solen skiner, då torkar det fort, skönt att kunna få in allt i skåpen samma dag ☺

funderar lite på om jag skulle göra ett litet mindre ryck och gå ut och kratta undan lite gammalt i trädgården och plantera lite av penséerna som väntar på att få komma i jorden...

i helgen ska vi äntligen ta oss en helg på tu man hand jag och björn, bokat spa weekend på stufvenäs gästgiveri, en present vi fick i samband med husförsäljningen förra sommaren.. nu är det dax att utnyttja den.. känns sådär lagom långt bort och lagom länge att vara hemifrån.. man får öva lite 😉
jag är ju väldigt hemmakär och inte mycket för långa resor även om det skulle va skönt att komma bort ibland och bara njuta av sol och bad ☺




idag skiner solen k solen på hemmaplan så det är bara att njuta ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0