dagarna rullar på

Den ena dagen mer välfylld än den andra och jag bara njuter 😆 hästar, barn och lektionsridning. . umgänge med goda vänner och familj är det som fyller mina dagar just nu, ja, lite jobba oxå såklart, det ska man va glad att man har ett jobb att gå till 😉

ibland blir det så mycket att man får lite känslan av att jag hänger inte med, räcker inte till allt lixom.. städning tex 😜 det blir väldigt sporadiskt på den fronten och allt man tar sig för i städväg tenderar att inte ens synas, då det genast växer igen i ett nytt hörn...

planering... ja, det borde för mig bli ett nyckelord.. med rätt planering så ska jag nog allt hinna med både barn, sambo, jobb, hästar, övriga djur och städ och tvätt och kanske, ja, vem vet, kanske till och med få lite fint i vår trädgård...
ja, får börja planera in min tid en liten aning ☺

de närmsta 4 dagarna kommer dock vigas åt att jobba, sen är jag ledig i helgen, då blir det ridning och hålla lektion, sen blir det tid över för annat om jag planerar lite 😉

varit på banken idag och det mesta är nu klart, sakta men säkert närmar vi oss slutet på vårt gårdsköp, eller man kanske ska säga vår början, början till gårdsägare, ett helt nytt liv, med familj, djur och naturen i centrum, ja, det kommer inte bli mindre tid över, men jag bara älskar det.. Efter halva mitt vuxna liv börjar nu livet som jag drömt om att det ska vara... 💖



loppan i tömjobb ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0